Followers

Wednesday, January 8, 2014

✿ ~ today is my birthday.... ~ ✿



alhamdulillah.... tahun ni, genap la umo saya 28 tahun... still single... tp yg penting nk bg thu, selagi x kawen selagi tu rasa macam muda.... hahaha.. (ayat sedapkan hati..)

saya berkongsi hari jadi dalam bulan yang sama dengan 2 orang adik lelaki saya... dzulfadzli n muhamad ammar azri... selamat hari jadi for both of you... semoga panjang umo n dimurahkan rezeki...

dh 28 tahun melihat bumi Allah ni... sangat cantik....

dalam umo 28 tahun ni, dapat kenal insan yg saya sayang, en ahmad nasiff bin abdullah, my lil sis, erin baharudin.... kawan x berapa nk kawan sgt... kenal ati budi manusia yg menyedarkan aku Allah lagi penting untuk disayang n meminta....

thx en kekasih... awak x pernah lupa birthday saya... tahun ni x leh celebrate sesama... it's ok.... sb jauh... thanks a lot for who wish my birthday, doakan saya... sy pn akan sentiasa doakan kalian...






~patience is much better~

No comments: