Followers

Wednesday, November 20, 2013

✿ ~ majlis konvokesyen IJTM2013 ~ ✿

Alhamdulillah…. Selepas 2 tahun 3 bulan  berhempas pulas, saya berjaya jugak abiskan diploma teknologi binaan… walaupun dalam usia 27 tahun bru ada diploma, saya tetap bangga dgn dr saya coz dapat jugak abiskan diploma dengan jayanya walaupun agak kurang minat dalam bidang ni….



19hb hari konvokesyen at putrajaya... time control cantik atas pentas... ala2 comey g2... hahaha....


majlis konvokesyen 2013




classmate yg grade sama-sama

with my lil sis adibah aishah...

tahniah fino n ijat yang grade sesama.... jeles..!!

tahniah akram... boleh dh hantar kad wangi pas ni....:)

thx erin yang sdi tunggu... terharu saya...:)


walaupun en kekasih x datang, wakil pn kira boleh la... thx sofia for coming....:)


walaupun konvo tahun ni x de family yang datang, tp thx pada sume yang datang... sangat menghargai... mereka yang di atas ni sedikit sebanyak membantu saya mendapatkan dip... a lot of love for my mom n dad... x lupa jugak buat en kekasih saya... en ahmad nasiff bin abdullah....walaupun x dapat datang tp always with my side... i love u...


~patience is much better~

No comments: