Followers

Thursday, October 25, 2012

✿ ~ dh nk raya... ~ ✿

dh nak raya lagi... kejabnya.... dalam kesempatan ini, saya nk mengucapkan selamat hari raya wat 


  • someone yg saya sayang n cinta... selamat hari raya dear... ( no perkataan syg lg...) ** nk wish jugak walaupun dia dh x sayang lg....
  • untuk keluarga saya...mak, ayah n adik saya....
  • untuk my best friend....
  • untuk member2 ofic...
  • untuk kawan2 1 class dlu....
  • untuk my follower...

n untuk semua yang kenal saya.... selamat hari raya.... kalo ade terkasar bahasa n kilaf saya sepanjang korang bersama saya, saya mohon maaf... saya hanya manusia biasa yang x lari dari buat salah... ape yang korang wat dekat saya, saya sentiasa maafkan korang.... semoga dlimpahkan kasih n sayang bersama yang tersayang.... amin....

~patience is much better~

No comments: