kEsAyAngAnku

Saturday, September 6, 2014

✿ ~ tolong jaga hati n perasaan orang lain.. ~ ✿

pelik kn manusia ni.... kalo lambat kawen je sibok nk tanya bila nk kawen... bila dh kawen tanya pulak bila nk dapat anak... bila dh dapat ank, sibok pulak nk tanya bila nak tambah anak....

------>

alkisahnya kt ofic baru-baru ni.... saya staf baru kat situ.... msti akan ada soalan cepu emas... dh kawen ke belum... umur berapa.... tapi ada la gurl sorg ni... dh kawen... dh ada anak... n ada sorg lagi akak ni x kawen lg....

cian sgt bila gurl yang dh kawen ni kata kat akak sorang ni... fadzillah walaupun x kawen tapi dah ada bf... ko ___? yaAllah... sedih sangat dengar bila dia cakap mcm tu... tahu diorang dh kawen... dh ada anak.. tapi jangan la ckap macam tu... sapa yg x nk kawen.... ada husband... ada anak... tapi Allah dr azali lg dh tentukan... bila jodoh kita... rezeki kita... jangan la cakap macam tu.... kita mampu merancang... Allah yang tentukan....

hebat sangat la korang sebab kawen awal... ada anak... tapi sehebat korang, tolong la jaga hati n perasaan orang lain sama kn.... akak tu terus diam... mmg aku kesian terus wat x dengar... malas nk iyekan ke ape....

tolong la jaga la hati orang lain... 
~patience is much better~

No comments: