Followers

Tuesday, August 20, 2013

✿ ~ isu snstif..!! :: ~ ✿

aku sgt menyampah nk jawab soalan cepu emas korang.... naik rimas la nk jawab.... kita kn sedia maklum jodoh pertemuaan, rezeki, ajal n maut Allah yang tentukan... so, x yh la nk tnya.... bila nk kawen, bila nk dapat anak... semua tu Allah yang tentukan... kita sebagai umat islam mampu berusaha... berdoa... for ur information la kn.... mne ade orang x mau kawen... x mau ada anak... orang gila pn nk kawen ok...!! so, x yh la tanya... doakan ja untuk dia semoga cpt dpt jodoh... di kurniakan rezeki.... tu yg terbaik....

ada la someone ni.... dh kwen... n dh nk ade ank dh... boleh plak dia tanya kita... " bila nk kawen... aku dh nk ade ank dh ko x kawen2... nk jadi anak dara tua ke..???" statement kau... aku bukan x nk kawen la... nanti jodoh aku dh sampai, aku kawen la... bukan aku x nk kawen...!!

p/s :- ni isu snstif ok...!! sb jodoh korang cepat, cepat la korang kawen.... jangan la bermegah dengan ape yang korang ade... nanti Allah tarik semua nikmat.... padan dengan muka....


~patience is much better~

No comments: