Followers

Tuesday, December 11, 2012

✿ ~ sapa nk bawak saya g jalan ni..?... ~ ✿

penyakit bosan saya dh datang menyerang.... kerja bnyak tapi x nk buat...:P pas tweet ngn si kecik comel erin baharudin, merewang g baca blog orang plak... dh x larat nk baca, taip bg org baca lak... :D

bila bosan je mesti nk g berjalan... saya sgt rdu nk g kuantan... dh lama x g merayap mlm2 ngn budak yg cakap bnyak x benti2,... nasib baik nk tdo dia benti ckp... kalo x, dh leh plaster mulut dia...

dh lma x g pantai... seronoknya kalo leh lepak2 kt pantai...  leh g main air.... kira pulau saya... tgk ragam org... org tgk ragam kite sb nk tgk ragam sdri x leh...:P

kalo pas main air sibuk nk garu kaki.. then nyesal trun g main air kt pantai... then berjanji ngn dr sdri x nk g lg... sb x tahan ngn gatal...berjanji untuk sejam je... sok kalo ajk msti nk g lg.. sb bile g pantai akan rse tenang jer.. hilang sedih yang ade.. tambah2 stress pas wat kje.... pantai la tempat yang indah.... kalo x de org lg best.... pantai tu sy yang pnye...:P 

rdu nk g mkn ice cream... nyammy... rdu pada mereka2 yg selalu bawak saya g mkn ice cream...

 


~patience is much better~

No comments: