Followers

Monday, December 31, 2012

✿ ~ dh nk masuk tahun baru... ~ ✿

cepat kn masa berlalu... rse mcm baru je update ttg tahun baru... dh nk masuk tahun yg baru pulak... selamat datang 2013... selamat tinggal 2012... tinggal n hapuskan kenangan or tinggal dengan kenangan.... ntah.. saya pn x tahu....:D

azam tahun lepas belum lagi terlaksana.... dh nk masuk tahun baru dh... harap azam tahun baru ni, akan terlaksana sblm abis tahun 2013... insyaAllah....

eh... tahun depan umo saya dh 27.. dh 27 tahun...?? cepatnya.. bukan muda lg kn... dh nk tua pn.. dh nk masuk angka 30... hohohoho.. lagi 3 tahun dh nk 30... mak saya dh ckp pasal kawen.... saya malas nk dengar... saya x nk kwen lg... boleh x...?? saya nk g italy dlu...  ade hidup n kerjaya yang menjamin masa depan saya walaupun i'm alone while i'm 30 years old...

yang pergi tetap pergi....mulakan tahun baru ngn wajah baru... kite yang create hidup kita bukan org lain.. kebahagiaan kita adalah hak kita sdri....

selamat tinggal 2012....
~patience is much better~

No comments: