Followers

Thursday, December 13, 2012

✿ ~ 18 days to go ~ ✿

kenapa ngn 18 hari lg...?? nk kwen ke..?? x la... saya belum ade yg meminang lg... kalo x, 12.12.12 sy kawen... nice date....

aku tgh kira hari untuk keputusan interview spA ari tuh.... untuk jawatan Pembantu Pegawai Latihan Vokasional (J17).. jadi seorang pengajar (lecture)... walaupun J17 je, kalo dpt, aku dh bekerja sebagai kakitangan kerajaan yang mempunyai pencen... tu yg aku harapkan... cerah masa depan... dh x nk ddk kt ofic berantu nih..

ramai yg cakap aku lecture sblm ni.. ada gaya ke..?? hehehe.. harap menjadi 1 doa...-,-
~patience is much better~

1 comment:

Nini Cokelat Celup said...

Sorry nak tanya.J17 dan J27 bukan berpangkat jurulatih ke?Sebab J41 baru dipanggil pensyarah(lecturer) yakni pegawai latihan.Apa-apa pun tetap tergolong dalam golongan pendidik.Good luck.