Followers

Saturday, October 13, 2012

✿ ~ bila cik ila 'loglaq' ~ ✿

memandangkan ari ni jumaat, cik ila akan balik kerja lambat... cik ila akan g makan2 dulu sebelum balik... yg penting esok cuti... yeyyy.... seronok... boleh tdo x yah bangun2.... tapi kalo x bangun, mesti mak cik yang saya sewa umah ni akan isau.... mak cik ni syg saya agknye..:D (tolong la jangan berperasaan sendiri...)

tadi cik ila g jalan.... g mall... cari baju raya... (cara terbaik hilangkan stress... tapi stress jugak sebab bila bekenan x de saiz...!! hish... de je yang x kena....)

sambil jalan, mak cik yang saya sewa umah tu call... dh macam mak saya pulak.... dia risaukan sy kuar x balik2... terharu..!! :D

pas g cari baru yg cantik tapi x bersaiz, cik ila g mcD.... time for samurai....:D samurai betol... sampai bersilat diwatnya.. hahaha.... ice cream sy tumpah.... bag sy makan ice cream jugak... jijik.... kain pun basah.... dh la ayu ari ni.... g mall pkai bju kurung.... (ddk kuantan lg jd baik dari ddk tganu...!!) statement...!!

x nk lg beli samurai... abis baju n bag saya mkn ice cream..!!
~patience is much better~

No comments: