Followers

Thursday, April 28, 2011

~sedih~

ari ni sedih sgt....
x thu la cm ne nk cakap....

sbnye:-
  • gaduh ngn En nasiff yang makin jahat skg.... benci sgt ngn kamu.... wlpn benci, tp syg.... pelik.....!!!!
  • ade plak org bodoh n terencat akal x puas ati ngn sy yg biase ni.... aku hnye insan lemah n biase.... pls!!!! jgn nk jeles ngn sy k..... i only love my bf selamanya.....
  • jeles org balik awal kita balik lmbat.... hahaha... x masok akal.... lai kali beli tiket lambat lg.... (untuk dr sdn, padan ngn muka...)
  • kerja bertimbun yg menimbulkan stress.... adoi.... oh kerja ku, plz la siap sdn... sy nk bercuti ni....
  • ade org yg bermuka2 ngn sy... x thu npe.... wlpn kite baik ngn dia.... tp dia ttp ckp kite ni jht.... last aku tlg org cm tu..... mmg x la pas ni....." aku kn jd musuh ko selamanya!!!! buat kau yg derhaka ngn aku, moga ko bahagia selalu.... mak aku ckp, x baik benci org ni.... kalo nk jadi org baik, mesti selalu maafkan org....."

~patience is much better~

No comments: